Skip to main content

تعداد نیروگاه های خورشیدی خانگی در مناطق محروم کشور به حدود هزار نیروگاه رسید


تجهیز مناطق محروم ایران به نیروگاه های خورشیدی تاکنون بالغ بر ۹۷۱ نیروگاه با ظرفیت تجمعی ۴۸۵۵ کیلووات در مناطق محروم کشور احداث شده است. این نیروگاه ها در راستای توسعه مناطق محروم و از طریق انعقاد قرارداد تضمینی خرید برق توسط ساتبا و با همکاری شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور احداث شده […]

تجهیز مناطق محروم ایران به نیروگاه های خورشیدی

تاکنون بالغ بر ۹۷۱ نیروگاه با ظرفیت تجمعی ۴۸۵۵ کیلووات در مناطق محروم کشور احداث شده است. این نیروگاه ها در راستای توسعه مناطق محروم و از طریق انعقاد قرارداد تضمینی خرید برق توسط ساتبا و با همکاری شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور احداث شده و هر روز شاهد افزایش تعداد آنها هستیم.

پراکندگی این نیروگاه ها نشان می دهد که در بخش های زیادی از کشورمان شاهد احداث این نیروگاه ها هستیم و از این حیث استان خراسان رضوی با ۴۷۰ نیروگاه، فارس با ۲۸۵ نیروگاه و و کرمان با ۱۱۴ نیروگاه حائز رتبه های اول تا سوم می‌باشند.

مدیران ساتبا امیدوارند با تخصیص به موقع و کامل بودجه های مصوب برای خرید برق تجدید پذیر، هر روز شاهد تداوم این حرکت و افزایش روز افزون این نیروگاه ها باشیم که نتیجه آن محرومیت زدایی و اشتغال زایی برای مردم کشورمان خواهد بود.

منبع:www.satba.gov.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *